Visszatérítés

Visszatérítési és visszaküldési politikánk 30 napig tart. Ha 30 nap telt el a vásárlás óta, nem tudunk teljes visszatérítést vagy cserét kínálni Önnek.

Ahhoz, hogy jogosult legyen a visszaküldésre, az elemet fel kell használni, és ugyanabban a feltételben kell lennie, mint amilyenben megkapta. Az eredeti csomagolásban is meg kell lennie.

Többféle áru mentesül a visszaküldés alól. A romlandó javakat, például élelmiszereket, virágokat, újságokat vagy magazinokat nem lehet visszaküldeni. Nem fogadunk el olyan termékeket sem, amelyek intim vagy egészségügyi termékek, veszélyes anyagok, gyúlékony folyadékok vagy gázok.

További vissza nem térítendő tételek:

Letölthető szoftvertermékek

Néhány egészségügyi és testápolási cikk

A visszaküldés teljesítéséhez nyugtára vagy vásárlási igazolásra van szükségünk.

Kérjük, ne küldje vissza a vásárlást a gyártónak.

Vannak olyan helyzetek, amikor csak részleges visszatérítést nyújtanak:

Könyv a használat nyilvánvaló jeleivel

CD, DVD, VHS szalag, szoftver, videojáték, kazetta vagy bakelitlemez, amelyet megnyitottak.</li><li>A nem eredeti állapotában lévő bármely elem sérült vagy hiányzó alkatrészek, nem a mi hibánk miatt.</li><li>A kézbesítés után több mint 30 nappal visszaküldött elem

Miután a visszaküldést megkaptuk és megvizsgáltuk, e-mailt küldünk Önnek, amelyben értesítjük, hogy megkaptuk a visszaküldött terméket. A visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról is értesítjük Önt.

Ha jóváhagyják, akkor a visszatérítés feldolgozásra kerül, és egy bizonyos napon belül automatikusan jóváírást alkalmazunk hitelkártyájára vagy eredeti fizetési módjára.

Késedelmes vagy hiányzó visszatérítések

Ha még nem kapott visszatérítést, először ellenőrizze újra bankszámláját.

Ezután vegye fel a kapcsolatot a hitelkártya-társasággal, eltarthat egy ideig, amíg a visszatérítést hivatalosan közzéteszik.

Ezután vegye fel a kapcsolatot a bankjával. Gyakran van némi feldolgozási idő a visszatérítés feladása előtt.

Ha mindezt megtette, és még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a következő címen: {e-mail cím}.

Csak a rendszeres árú termékek téríthetők vissza. Az értékesítési tételeket nem lehet visszatéríteni.

Csak akkor cseréljük ki az elemeket, ha azok hibásak vagy sérültek. Ha ugyanarra az elemre kell cserélnie, küldjön nekünk egy e-mailt a {email címre}, és küldje el az elemet a következő címre: {fizikai cím}.

Ha az elemet ajándékként jelölték meg, amikor megvásárolták és közvetlenül Önnek szállították, akkor ajándék jóváírást kap a visszaküldés értékéért. Miután a visszaküldött termék megérkezett, ajándékutalványt küldünk Önnek.

Ha a terméket vásárláskor nem jelölték meg ajándékként, vagy az ajándékozónak a megrendelést maguknak szállították, hogy később átadják Önnek, visszatérítést küldünk az ajándékozónak, és megtudják a visszatérését.

A termék visszaküldéséhez küldje el a terméket a következő címre: {fizikai cím}.

Ön felelős a saját szállítási költségeinek megfizetéséért a termék visszaküldéséért. A szállítási költségek nem téríthetők vissza. Ha visszatérítést kap, a visszaküldési szállítási költsége levonásra kerül a visszatérítésből.

Attól függően, hogy hol él, a kicserélt termék eléréséhez szükséges idő változhat.

Ha drágább cikkeket küld vissza, fontolja meg egy nyomon követhető szállítási szolgáltatás használatát vagy a szállítási biztosítás megvásárlását. Nem garantáljuk, hogy megkapjuk a visszaküldött terméket.

Segítségre van szüksége?

Vegye fel velünk a kapcsolatot a következő címen: